tisdag 1 december 2009

Uppsala

Idag har jag varit i Uppsala och träffat den läkare som kommer att sköta min strålbehandling. Jag har även legat länge med min mask på mig. De mätte då ut var strålningen ska träffa. Jag satt hårt fast och fick andas djup, jag säger det igen. Är tacksam över att jag inte har cellskräck, det gick bra!
Efter det träffade jag den sjuksköterska som kommer att ha hand om min cellgiftsbehandling och allt vad detta innebär. Idag kändes det för första gången sedan insjuknandet att det är någon som har det övergripande anvaret, Uppsala.

Efter sjukhusbesöket blev det ett nytt café (Café Öfre Slotts) tillsammans med käraste. Detta var litet, mysigt och lugnt. Ett tips till er som ska till Uppsala.


Några julklappsinköp hann jag med!

Då jag kom hem fanns en gåva i mitt hem av speciell betydelse. Tack min kära Lundakamrat. Du vet vad jag uppskattar och TROR! Längtar efter att träffa Dig.En annan sak i miniatyr fanns också i påsen. Jag säger bara väskor.

1 kommentar:

  1. Underbart vacker liten väska!
    Lycka till imorgon torsdag! Jag ska tänka på dig lite extra. Det går bra ska du se.
    Styrke kram!

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: